Good news, bad news

Da, asa este.
Cea buna: ne-am cumparat televizor, si ce televizor. Bine, in ideea ca o sa ne cumparam si casa. Da, stiu, nu e chiar firesc, dar daca a fost oferta, de ce nu. Deci, am luat un LCD de la un prieten care il are de un an de zile. El vrea sa-si schimbe totul prin casa, asa ca l-a vandut la jumatate de pret, chiar si mai bine. Televizorul este acesta.

Cea proasta: mi-a disparut ditamai floarea in ghiveci de la usa. Da, acum vreo 3 luni am scos 2 ghivece langa usa, erau prea mari si mai sunt vecini care au. Asa ca...Numai ca duminica pe la pranz ies cu cana sa le ud si ce sa vezi: disparuse una, evident cea mai aratoasa. In acelasi timp urca o vecina si mi-a zis ca vazuse ghiveciul aruncat la tombeton. What? Da, cand m-am uitat pe geam am vazut la tomberon pamantul aruncat in toate partile si ghiveciul spart in multe bucati. Am oftat, ce era sa fac. Deci, dimineata erau ambele, la cateva ore disparuse una. Inca n-am identificat autorul si nici nu cred ca vreau.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare