Nebunii de la Forex

Dupa cum probabil ati vazut sau ati auzit, cei cu tranzactiile Forex s-au inmultit. Impart flyere la greu, te suna cand nu te astepti...
Problema mea cu ei e de alta natura: zgomotul. Sa va explic.
S-au mutat langa biroul meu. La inceput nimic nou, o alta firma. Dar cu timpul au inceput sa urle, sa injure, sa bata in perete, sa bata zgomotos din palme, si cate si mai cate. Pe zi ce trece devin mai zgomotosi. De multe ori nici nu-ti auzi gandurile. Am incercat sa vorbim cu ei, dar n-ai cu cine. O mana de handralai fac cat un stadion. I-am tot vazut in spatiul de fumat. Toti unul si unul.
Dupa ce ca eram exasperati de zgomot, au inceput interviurile. La ei, nu la noi. Insa nu stiu cum fac ca toti vin la noi: Buna ziua, am venit la interviu. Daca ii intrebi firma, pentru ce post, cine v-a chemat...0 barat. Nu stiu, asta este singurul lor raspuns. Am aflat ca nu li spune nimic, doar etaj 3. Intr-o zi cred ca au intrat pe putin 6-7 persoane. La inceput ii intrebat ce, cum, acum deja cand intra cate unul si pronunta cuvantul interviu:langa, langa. Stiu ca ei n-au nicio vina, insa sunt cei care ingroasa grupul zgomotosilor.
Astazi dimineata eram in bucatarie si-mi faceam cafeaua. Cum este peretele de langa ei auzeam ce spuneau. Cred ca le tinea unul un curs/traning, ceva, ca-l aud: Noi suntem cei mai onesti oameni din lume. Ceeee?
Am citit o groaza de plangeri pe forumuri in care au fost contactati de astfel de indivizi si agasati. Onesti? nu-i asa!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare