A-ti plati impozitul la timp

Banuiesc ca ati avut cu totii aventuri cu cei de la administratia financiara...o sa va povestesc ce.am patit anul asta. Nimic grav, doar chestii de principii.
S.o iau cu inceputul. Anul trecut, ca in fiecare an, ca un bun cetatean ce sunt, am mers la Adm Financiara, sect.3 sa platesc impozitul pe casa. Si ca sa scap de o grija, incerc sa merg in ianuarie. Platesc suma de 47de lei...mare lucru.
Merg saptamana trecuta sa platesc la fel, impozitul. Tanti de la ghiseu imi spune ca am de plata 53 de lei pentru ca s.a marit impozitul plus penalitati. Ce penalitati?, ca nu pricepeam. Adica am platit pe anul trecut, chiar mai devreme. Pai asta e problema, ca in februarie s.a majorat impozitul si..."trebuia sa stiu". Pai de unde, m.a informat cineva?
Repet, suma e infima, dar ca principiu e halucinant. Si in aceasta situatie iti pui multe intrebari?
Cine trebuia sa informeze?
Ce faceam daca era o suma mai mare si ma trezeam cu niste sume colosale de penalitati? (inafara de a plati)
Cine e de vina? (Sigur femeia de la ghiseu)

Si tot asa....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului