Muzica buna

In functie de starea in care sunt si de timpul pe care il am incerc sa ascult muzica. Imi place foarte mult, ma relaxeaza si-mi da o dispozitie mai optimista.
Unele melodii chiar ma fac sa-mi amintesc multe lucruri, oameni, locuri, timpuri. Cateodata mai devin si melancolica. Aseara, aveam o asemenea stare.
Am momente cand imi amintesc de perioada petrecuta in Italia, imi amintesc cu multa placere de oamenii de acolo, de locurile vizitate, de muzica. Si daca e vorba de muzica, am perioade in care ascult multa muzica italiana, in special, cei doi preferati ai mei Laura Pausini si Eros Ramazzotti.
Am descoperit aseara pe youtube albume intregi ale celor doi cantareti, si chiar va dau cateva link-uri, daca va intereseaza:
http://www.youtube.com/watch?v=htT3oemzMFc&list=FLMTVz2liydMlm5jPUOy743g
http://www.youtube.com/watch?v=5KWRrh4O6Ic&list=PLD226D8A5CA163D3F
Multe versuri aproape ca le-am invatat si imi place sa fredonez prin casa - nu in baie :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului