Concertul aniversar -TAXI 15 ani

Totul a inceput cu un email in care eram informata ca voi merge pe 17 Martie la concert...asta se petrecea in urma cu vreo 3saptamani. Intermedierea si expeditorul emailul: nasul. Mi.a facut mare placere, mai ales ca era cadoul lui de 8 Martie.
Zis si facut! Si iata.ne aseara toti trei (evident si draga de nasa) la Sala Palatului.
Concertul celor de la TAXI, caci despre ei este vorba s-a desfasurat nu pe 2-3ore cum anuntase Dan Teodorescu pe la inceput, ci chiar patru ore. Vi se pare mult? Eu nici macar nu mi.am dat seama.
De fapt, vorbesc prostii, nu a fost un concert, ci un adevarat spectacol cu multa muzica, vorbe de duh, spuse cu talc, glume interpretabile si oameni minunati.
Nu o sa.i enumar toti invitatii trupei, insa ii amintesc pe Victor Rebengiuc, Horatiu Malaiele, Emilia Popescu, Maia Morgenstern, trupa de copii Do Re Mi, Corul de Camera Madrigal si multi altii.
Totul a fost superb: am ras mult, am cantat mult si ne.am simtit extraordinar.
Totul a fost gandit foarte bine, ca o regie de film astfel incat glumele sa fie in tonul invitatului care urma, invitatul facea glume pe seama lui Teodorescu sau a trupei, colegii de trupa ii tineau isonul, iar publicul se bucura. S.au fredonat multe refrene, iar Dan Teodorescu a comunicat foarte mult cu spectatorii. La un moment dat, camera a cazut (intentionat) si pe Teo Trandafir.
Sala a fost plina, toata. E drept ca pe parcurs cativa, foarte putini, au mai plecat.
Concertul sustinut de trupa Taxi s.a focusat in principal pe aniversarea a 15 ani de existenta (apropo, La multi ani!), au fost interpretate melodii vechi si noi, mai ritmate sau altele romantice.
Recunosc ca nu am avut nicio asteptare la inceput. Adica, ok, mergi la un concert, trupa canta cateva piese (in genere, 14-16 piese) si...cam asta.
Evenimentul se aseara a fost inedit. Invitati au fost personalitati importante, dar in acelasi timp prieteni dragi ai trupei...si asta se vedea atat din abordare, dar si din glumele lor, subtile.
A fost minunat, ne.am simtit foarte bine, iar scopul spectacolului a fost atins.
Felicitari, Taxi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului