Carti de pe elefant.ro

La un moment dat mi.am descarcat aplicatia elefant.ro si mai citeam fragmente de carti...unele mi s.au parut interesante. Apoi, m.am gandit sa.mi fac cont pe site si, poate, la un moment dat o sa si cumpar ceva. Trebuie sa mentionez ca in anii studentiei eram mare fan al cumparaturilor de carti online.
Asadar, incerc sa.mi fac cont insa nu mergea sa ma conectez. Imi resetez parola, dar nici asa. Ma enervez si renunt. Insa, la careva zile primesc pe adresa mea de email newsletterul de la elefant.ro si iar mi.am adus aminte ca la mine n.a mers. Le dau replay si le spun problema, iar a doua zi primesc o parola ca apoi s.o schimb cu una proprie. Vineri intru pe site si vad reduceri: de la 40-50lei cartea la 9-10lei. Si uite asa tentatia a fost prea mare si mi.am comandat 5carti. Astept sa vina cu ele, curierul, luni sau marti.
Cartile sunt urmatoarele:

  • Douasprezece inele, de Iuri Andruhovyci
  • Te port in gand, de Ahdaf Soueif
  • Cititoarea in dantela, de Brunonia Barry
  • Ochi-de-pisica, De Margaret Atwood
  • Cel care cheama ecoul, de Richard Powers.
Promit sa le citesc si sa postez impresii despre ele.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului