O zi placuta de primavara

Stau pe canapea si citesc, este deja dupa amiaza. Imi arunc ochii pe geam si vad razele soarelui intrand in casa pe geam si se scurg usor. Inspir puternic si resimt, prin geamul deschis mireasma inceputului de primavara.
Imi rotesc ochii prin casa si oftez melancolica: singura. Dar totusi, linistita.
Imi place sa simt casa curata (m.am spetit de dimineata), sa ma felicit singura pentru ordine si disciplina de weekend.
Azi am fost cu vremea de afara.
Am facut salata de cruditati si suc din mar, morcovi si portocale. Resimt si in stomac, parca, izul de primavara, de exaltare, de relaxare...
Apoi, ca sa fie complet, azi am gradinarit: am plantat bulbi si seminte, am udat restul florilor, mi.am admirat una din jardiniere plina de muguri abia iesiti de marar si ardei iute si m.am bucurat ca au iesit cateva lalele aduse anul trecut din Olanda (4 din 10 bulbi).
Stau si admir vremea de afara, mai inspir inca o data sa simta ambii plamani acest aer curat si linistitor. Soare, draga, te.ai cam lasat asteptat in ultima vreme!
Dar ce mai conteaza acum, important e ca te.ai intors, sa ne bucuram de fiecare farama din tine!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului