Piesa de teatru "Ma mut la...tata!"

Aseara am fost la Teatrul Tineretului (Palatul Copiilor), unde am vazut piesa "Ma mut la...tata!". Participarea s.a datorat surorii mele care a facut rost de invitatii.
N.am vazut prima parte din serial ("Ma mut la...mama!"), insa ideea am prins.o repede.
Asa cum este si in descrierea de pe site.ul http://www.blt.ro/bilete/ma-mut-la-tata-1513.html, piesa e superba, merita vazuta.
Am ras mult, ne.am simtit bine si am constientizat multe lucruri. La un moment dat uiti ca esti la o piesa de teatru si parca te uiti pe fereastra vecinului (nu ca ar fi indicat) si observi o scena mai lunga, din viata acestuia.
Ea - binecunoscuta Adriana Trandafir, el - Adrian Paduraru si copii -care, de fapt sunt adulti joaca o scena de viata, nemai pomenit. Ea, un pic crizata de varsta si disperata de viata, incearca sa.si tina copii (care sunt adulti) in frau, care fac pozne ca niste pici de 7-8 ani. Ah, si evident recent indragostita de el. El, un domn distins, dar amuzant, plin de idei si farse incearca sa o convinga ca e indragostit de ea.
Cum am spus, piesa e superba, merita vazuta! De fapt, cred ca e indicat sa le vedeti in ordinea in care au fost gandite.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului