Frigiderul? Rezolvat!

Ma lamentam acum doua zile de problema mea cu frigider...da, s.a rezolvat vineri seara.
Am sunat la unii de pe net si e drept ca au fost ok, adica oamenii in regula cu bun simt. E drept ca mi.au zis ca vin dupa ora 4 pm, insa au ajuns pe la 8.30, dar m.au sunat cu vreo jumatate de ora.
Spun astea ca daca aveti vreodata nevoie, va dau numarul lor (repara si masini de spalat).
Eu le.am salvat numarul pentru ca 'teoretic" mi.au dat garantie 1 an de zile, drept urmare (le.am si zis) daca e ceva, timp de un an de zile ii stresez cu telefoane,...evident, fara alte cheltuieli.
Ieri dimineata incepuse sa scoata niste sunete ciudate. I.am chemat din nou. Au constatat ca se atingeau doua tevi si vibrau. Mi.au montat niste separatoare de cauciuc. Acum totul merge bine.
Ce.a avut frigiderul? Motorul
Dupa 6 ani a cedat saracu', n.am ce sa zic, a tinut ceva. Daca ar mai tine macar vreun an, doi ar fi minunat.
Cat m.a costat? 400 lei, cu totul.

Asa ca ii recomand. Nu de alta, dar stiu cum e sa nu stii si nici sa.ti recomande cineva si sa.i iei la nimereala de pe net. Eu am avut noroc (sper!).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare