Un electrocasnic foarte important...

Cand se strica ceva prin casa, incepi si apreciezi de doua ori mai mult. Mai ales daca acel lucru a intrat in rutina noastra zilnica si nu-ti dai seama de marea sa utilitate.
Ei, cam asa am patit eu cu frigiderul. Eu n-am prins vremurile in care nu aveai in casa acest obiect electrocasnic, drept urmare mi s-a parut mai mult decat firesc sa existe si sa stii ca este acolo. Hmmm...asta pana cand s-a stricat. Da, in plina vara, mi s-a stricat frigiderul.
Evident ca am chemat un mester, care, evident, ca nu putea in ziua respectiva....asadar, il astept azi.
Numai ca intre timp am aruncat aproape tot ce mai era prin frigider, iar ce era in congelator le-am facut vant pe la prieteni...asta asa, sa nu se supere mama soacra ca mi-a trimis jumatate de congelator de carne si eu l-am aruncat.
Frigiderul este nu numai util, este vital...mai ales pe aceste timpuri calduroase. Sper sa-i faca ceva mesterul astazi, ca de nu...altul. N-am de ales! Efectiv nu poti sa stai in casa fara frigider, nu ai cum, e imposibil. Daca fara aragaz, spre exemplu, se mai poate cateva zile, chiar si o saptamana, fara masina de spalat, la fel, dar fara frigider n-ai cum pe perioada verii.
C'est la vie!, cum spun francezii, dar problema ramane :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare