Oamenii si cantecul preferat

Cunosc doi oameni minunati! Cunosc mai multi, de fapt maxim degetele de la cele doua maini, insa acum vreau sa ma refer la acesti doi. Sunt printre putinii care au reusit sa.mi schimbe viata si care au o influenta asupra vietii noastre, a mea si a sotului meu.
Nu o sa incep sa le enumar nici calitatile, nici nu o sa.i elogiez, nu acesta este scopul. In aceasta seara mi.am reamintit de un fapt trait impreuna cu ei, un moment superb, care mie personal imi place foarte mult.
Fiecare dintre cei doi canta, si dupa umila mea parere de afon, canta extraordinar de frumos. Insa, impreuna sunt divini. Au un moment al lor, pe care nu il repeta nici des, nici oriunde, nici cu oricine, insa acel moment de cateva minute ma incanta.
I.am auzit de fix 4 ori pana acum. Prima data a fost in seara de dinaintea nuntii noastre, iar melodia m.a facut sa vibrez si, evident, sa plang. Nu sunt o fire plangacioasa, iar melodia (versurile ) nu e trista, insa are atata emotie si multe mesaje incat n.ai cum sa nu te emotionezi. Da, de fiecare data cand am auzit.o am plans. Ultima data am avut buna inspiratie sa.i inregistrez. ( pot spune ca am trisat)
In seara asta, reascultand.o, am facut acelasi lucru - am plans. Numai ca acum mi.am dat seama de ce ma emotionez atat. Pentru ca ii vad pe ei ca traiesc versurile, cum se privesc unul pe celalalt atunci cand le rostesc, cata iubire ii inconjoara ca o aura, cu cat drag ofera acest sentiment. Te uiti si parca incerci sa traiesti si tu acele sentimente puternice sau macar sa speri ca intr.o buna zi vei avea si tu parte de ele. Le doresti tot binele din lume, dar, parca, ii si invidiezi. Iti plac atat de mult, incat n.ai vrea sa se termine melodia...ai cere cate un bis la fiecare jumatate de ora (ca sa ai timp sa mai si bocesti). Sunt minunati! ( deja repet aceleasi adjective...nu mai am altele).

Sunt niste oameni minunati si ma bucur enorm ca ii cunosc si am parte de prietenia lor!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului