Medicii de familie in UK

Am decis sa-l intarcam pe copchil. Da, dureros pentru amandoi si dificil si pentru sot. Decizia nu a fost usoara, insa au fost mai multe motive care au stat la baza deciziei, insa nu sunt relevant pentru post.
Si cum am inceput de ieri, astazi au inceput niste dureri cam insuportabile, indiferent de "ajutorul" dat de mine sa scap. Asadar, de dimineata am sunat la doctorul de familie sa-mi prescrie medicamente pentru oprirea lactatiei. Receptionista mi-a spus ca da, nu e o problema urgenta (desi eu nu mai puteam de durere) si ca nu e nevoie de programare, ma va suna un doctor dupa-amiaza.
Tinand cont de faptul ca cel mic a avut mai multe episoade de diaree in ultima luna, zic sa intreb si de asta. Tot cu doctorul respectiv discut telefonic. Buuun!
Pe la pranz nu mai rezist si pleaca sotul la farmacie. Ei, acolo ce sa vezi, alta distractie!
Pentru problema nr.1 nu da niciun medicament fara reteta (banuiam!), ca oricum o sa treaca in 4-5 zile (What?), dar pentru durere pot sa iau...un paracetamol. Hm? Zici ca-mi curge putin nasul - ia si tu un paracetamol.( noric ca am venit din tara cu sacosa de medicamente, numai ca pentru asta nu m-am gandit sa iau).
Pe la 4pm suna doctorul. Vorbeste sotul cu el. Pai...pentru oprirea lactatiei o sa ma sune un consultant in alaptare si tot el imi poate da o reteta (adica, cam cand? Dupa ce trece?), iar pentru diaree copchilului sa ma duc sa iau de la ei un recipient, pentru recoltare (macar aici a fost de acord cu noi ca e posibil sa fie un virus).
Si uite asa am rezolvat problema mea majora: sufar in continuare ca un caine si incerc sa "ajut" cum pot.
Sotul zice ironic: Dar ia si tu un paracetamol !!!
Sa ne mai plangem de sistemul medicilor de familie din tara. Macar de bine de rau, te vede cineva, iti prescrie ceva - face ceva.
Aici, la medicii de familie se pune urmatoarea intrebare: mori sau traiesti? Exagerez, dar principiul ramane: daca nu iti este rau sa te tarasti pe acolo, n-ai ce sa cauti la ei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului