Despre CCTV

M-am tot gandit cum sa abordez acest subiect, dar cred ca o s-o fac ceva mai abrupt.
Am vazut peste tot semnul ca esti supravegheat de CCVT (Closed Circuit TV) si mi s-a parut putin ciudat.
Adica tot timpul cineva este cu ochii pe tine si te poate reclama daca "ai calcat stramb". Un fel de securitate de pe vremea comunismului de la noi, cand orice vecin sau cetatean de pe strada te poate reclama ca ai facut nu stiu ce. Ma ia putin cu fiori!
Da, da, stiu si reversul medaliei: toti respecta legea si buna conduita, nu sunt prea multe furturi (oare?), traim intr-o comunitate si comuniune perfecta. Ei, as!, cum ar zice Caragiale. Au si ei rau-facatorii lor!
Nu e ca si cum am venit aici sa incalc regulile, dar ma simt putin ciudat cand stiu ca sunt supravegheata. Si nu oricum, ci cu probe: poze, video, tot tacamul. E tricky rau!
Daca ma vedeti la stiri, sa stiti ca am trecut pe rosu (e singura chestie pe care mi-o permit!).
Asta asa, sa nu ne mai plangem de cate libertati avem in Ro, pentru ca la ei securitatea e acceptata si aprobata.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului