Povestea bradului de Craciun

Fiind copchilul prea mic si tinand cont ca pe unde am fost a matrasit cel putin un globulet, am decis sa comandam unul de fedru. In felul acesta nici nu am grija lui, plus ca se poate juca cu el cat vrea.
Am facut comanda pe Amazon pe 23 noiembrie. Da, cam devreme, dar am zis ca e frumos sa-l tinem mai mult. In tara impodobeam bradul undeva pe 2-3 decembrie si il tineam pana dupa Boboteaza.
Buuun!
Imi vine mesaj de la Amazon ca se va livra intre 2-23 decembrie. Ei, ma gandesc ca nu-l aduc chiar in Ajun. Pe 5 decembrie ii scriu un email vanzatorului si-l intre cam cand il livreaza. Primesc raspuns ca dureaza cam 22 de zile sa-l faca si sa-l trimita. Fac un calcul si estimez ca va ajunge in jur de 20decembrie. Eh, fie si atunci, oricum banii mi i-a luat de pe card.
Se face 22 decembrie, vineri, ultima zi lucratoare si bradul nu a sosit. Eram deja nervoasa. Macar daca luam din alta parte sau cumparam vreun amarat din plastic. Sambata pe 23 suna curierul la usa. Zic, hai ca-i buna, ne-a venit bradul. Zambeam! Eh, nu! Era un cadou de la prieteni dragi, care ne-au facut o surpriza tare frumoasa. Dar...nu era bradul.
Le trimit un email si le spun ca bradul n-a venit si sa-mi dea banii inapoi.
Se face 24 decembrie, pe la 10 dimineata suna curierul la usa. M-am si mirat, pentru ca era duminica. Ati ghicit, sosise bradul....yupeee! Nici nu mai speram la el. Dar se pot intampla si minuni!
Il impodobim (de fapt, lipim ornamente de arici) si-l asezam frumos, la loc de cinste. Copchilul incantat ca are o jucarie noua, noi fericiti.
Pe la amiaza primeste sotul pe telefon notificare de la banca (are aplicatie) ca i-au intrat 15lire in cont. Bah, ce vorbesti, rapizi nene, nu gluma. Da, astia returnasera deja banii pe brad.
Ma apuc si le scriu iar un email in care le spun ca am primit bradul si banii inapoi, cum fac sa le platesc bradul...iar.
Acum chiar nu mi-au raspuns, e Craciunul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului