Petrecerea de Craciun de la cor

Pe final de an fetele de la cor au organizat o petrecere, la care am participat si eu, ca nou venita.
Trebuie sa marturisesc ca organizarea a fost impecabila. Toate acele lucruri mici adunate, fiecare detaliu au facut sa fie frumoasa, relaxanta si amuzanta.
Organuzarea a inceput de acum o luna si jumatate cand s-a inceput lista pe care ne-am trecut, cat si alegerea meniului: primul fel, fel principal si desert.
Apoi fetele au negociat la restaurant: Toby Carvery (carvery = mancare simpla - carne, legume).
Cu ocazia asta am aflat ca aici se obisnuieste sa se ofere felicitari de Craciun, scrise de mana (se apreciaza mult asta), iar aseara toata lumea impartea la toata lumea felicitari.
Tot de la organizatori am primit un cadou (dulciuri). In aceeasi cutie era scris pentru fiecare cate un vers din cantecul lor traditional: 12 days of Christmas, pe care l-am cantat la sfarsit. A fost foarte amuzant, mai ales ca aproape fiecare consumase cel putin un pahar de ceva.
Referitor la mancare, aceasta a fost foarte buna. Va dati seama ca nu mai stiam ce mi-am ales acum o luna si ceva, insa organizatorii ne-au salvat si de data asta: au pus la fiecare pe servetel un biletel cu alegerile noastre. De apreciat!
De bautura ne-am ocipat personal, fiecare si-a luat ce a dorit si a platit separat. Interesant este ca trebuie sa te duci personal la bar sa-ti iei, nu iti comanzi.
Se mai obisnuieste sa se faca manual obiecte de forma bomboanei de Craciun din carton iar inauntru se strecoara o ciocolata micuta. Am facut o poza, pentru ca este chiar dragut lucrata.
Apoi a mai fost un joc tare interesant: pe cutia de cadou aveam cate un numar. Se tragea la sort si daca aveai bafta sa fii extras, mai extrageai tu din alta punga un numar - numarul cadoului. Caci pe o masuta fusese puse la inceput cadouri cu numere asociate: sticle de bautura, flori, ornamente de Craciun, bomboane, cutii cu dulciuri asortate, chiar si un tort superb, gatit de una dintre fete. Foarte interesant!
Atmosfera a fost una de sarbatoare, ne-am distrat, am ras, am glumit, am cantat, am mancat si am baut (chiar daca IAR am racit, m-am simtit foarte bine).
Abia astept alte intalniri cu fetele de la Innsworth Military Wives Choir.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare