Piesa de teatru - Allegro, ma non troppo

N-am mai fost de multa vreme la TNB, imi era dor...desi acum spectacolele se tin la Teatrul de Opereta.
Am fost vineri seara la piesa Allegro, ma non troppo. A fost superba piesa. Cu mult umor, dar umor inteligent, cu mesaje subliminale, cu idei cotidiene prezentate intr-o formula superba.
Distributia a fost pe gustul meu si da, mi-am amintit de o farama de copilarie atunci cand l-am vazut pe Eugen Cristea - e drept mai batran si tras de spate decat mi-l amintesc de la TV de la emisiunea Feriti-va de magarus.
Piesa mi-a placut foarte mult cum a fost pusa in scena si recomand cu drag. Noi am cumparat biletele cu vreo 3 saptamani inainte pentru ca am vrut locuri la mijlocul salii - sala care este mult mai mica decat la TNB. Am vazut ca se mai joaca si in februarie, asa ca mai e timp.
Acum ma uit sa vad ce alta piesa mi-ar placea si mai mergem.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului