Sa cumperi online nu e chiar atat de rau

Sunt un mare fan al cumparaturilor online. Daca as putea sa cumpar asa, ar fi perfect.
Sa fie si aduse acasa de catre curier, si mai bine.
Nu-mi place inghesuiala, vanzoleala din magazine, nu ma dau in vant dupa mall-uri, nu-mi place sa probez haine si mi se pare suuuper comod sa le comand din fata calculatorului.
Da, am avut si surprize mai putin placute cand am comandat haine si nu prea s-au potrivit marimile, dar le-am dat mai departe - macar sa se bucure altii de ele.
 Revin, am comandat pe internet diverse: de la haine si lucruri pentru bucatarie, pana la electrocasnice si carti. Sunt putine cazurile cand am avut probleme si de aceea voi continua sa comand si da, sa-mi asum daca ceva nu e in regula (aparte de partea in care imi vor trimite altceva decat am comandat - am auzit ca exista si astfel de cazuri).

Cele mai multe comenzi efectuate pe internet au fost la:
- Mango, TinaR
- Vivre.ro
- Ideall.ro
- Elefant.ro
- Domo.ro
- Amazon.fr
- Bonprix.eu

Daca voi aveti site-uri de unde ati comandat si ati fost multumiti de produsele comandate si de calitatea serviciilor de livrare astept sugestii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului