Pasiunea mea? Cartile...

Imi place sa citesc..este una din pasiunile mele. Daca ma lasi linistita in coltul meu, cu o carte buna, nici nu-ti dai seama ca sunt in zona.
Mi-a placut dintotdeauna sa citesc, dar mai ales sa cumpar carti. De multe ori am renuntat poate la o rochie, ca sa-mi mai iau 2-3 carti.
Am avut perioade in care tanjeam dupa o carte, dar eram obligata sa citesc cu totul altceva, pentru ca deh, era in interesul meu sa trec acea perioada. Sau au fost momente din viata cand pur si simplu nu mai apucat nici sa ating o carte, pentru ca aveam un serviciu foarte solicitant si nu faceam nimic altceva decat job, somn, job. Si atunci, imi doream cu disperare sa citesc.
Insa, pentru a compensa lipsa de timp, imi cumparam carti.
Multi dintre voi sigur va amintiti acele mici magazinase din pasajul Universitatii cu multe carti interesante si peste care dadeai asa, fara sa vrei, doar atingandu-le cu un deget pe sirul de carti.
Acum nu mai sunt, iar noua pasiune este sa-mi cumpar de pe net, am mai postat ca in genere cumpar de pe www.elefant.ro.
Si, da, am cumparat carti de i-am umplut mamei mele biblioteca, am umplut o alta biblioteca si un dulap pana aproape l-am daramat, iar acum mi-am cumparat o 2 corpuri de biblioteca acasa si, ce sa vezi...sunt deja pline.
Iar in cosul de cumparaturi online sunt adunate deja vreo 12 carti. Inca nu m-am hotarat cand sa le dau drumul, dar e timp pentru toate.
Si imi place sa citesc, da. Mai nou, mi-am descarcat carti online pe tableta si le citesc de acolo. De fapt, in acest moment citesc doua in paralel: imensitatea de Hotul de carti o port in geanta si citesc pe metrou, iar Istoria vizuala a artei, care e pe tableta o citesc cand mai prind si eu tableta libera :)
Daca in prima carte aproape ma regasesc, nu neaparat de a fura carti pentru a le citi, dar inteleg perfect pasiunea si placerea de a citi, in cea de-a doua regasesc un alt hobby, si anume calatoriile (imaginile si povestirile ma poarta din Grecia in Italia, din Spania in Franta si Egipt).
Si uite asa, incet, incet s-a nascut o promisiune personala: atunci cand voi avea o casa mare vreau ca una din camere sa o transform in loc de lectura, cu 3 pereti plini de carti de sus pana jos, de un fotoliu confortabil in mijlocul lor si un ceai bun intr-o ceasca retro.
Vise, nu?
Hmmm, nu stim niciodata cand pot sa devina realitate!

Comentarii

Oana a spus…
Trebuie neaparat sa merg la Anticariat Unu din zona Pta. Universitatii. E raiul pe pamant.
Matase Alba a spus…
Te referi la cei care vand in fata Universitatii sau e altul?

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului