Sistemul buy back - mai exista?

Spuneam acum vreo jumatate de an ca am rezolvat problema cu frigiderul. Dar cum reparatia nu poate tine nici macar un an de zile cat mi-au promis cei de la firma, o vom lua de la capat.
De data asta, cu o achizitie noua.
Frigiderul de care ma plang este Artic, cumparat prin vara lui 2008, asa ca ce sa-i mai ceri. Se spune ca acum electrocasnicele sunt produse sa tina 4-5 ani, pentru ca deh, suntem intr-o societate de consum. Luand logica asta de buna, sa spunem ca si-a facut treaba.
Astfel, am inceput sa ma uit dupa un alt frigider pe site-urile de specialitate si da, tot dupa un artic. Adica, am fost multumita de el si oricum nu putea sa tina o viata. Pe de alta parte, stiam ca functiona la un moment dat sistemul de buy back, asa ca am inceput sa caut pe net informatii. Marea majoritate a stirilor legate de subiect sunt vechi, iar altele sunt negative.
As incepe sa intreb la telefon pe la Domo, Flanco, Altex, dar daca ii intreb pe ei, ma tem ca n-o sa primesc o informatie prea corecta.
Asa, ca intreb pe toata lumea daca stie sa functioneze acest sistem in prezent si unde ar fi mai avantajos.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului