Avem TV (nou), n-avem cablu

Va spuneam la un moment dat ca nu aveam frigider, masina de spalat, televizor etc. Intre timp s-a rezolvat si aceasta problema.
Cei din tara au aprobat raportul si am putut inchiria cele necesare de la o firma (da, legile romanesti nu-ti permit sa cumperi unele, ci sa le inchiriezi - desi facand calculele, statul roman plateste de cel putin 3ori mai mult, dar pe cine intereseaza. Important e ca tu, cetatean roman sa nu cumva sa pleci acasa cu vreun bun pentru care el, statul plateste). Hai, ca am deviat de la subiect!
Bun, deci avem tot, suntem in regula.
Bucurosi de televizor, dam sa cautam canalele. Nu merg! Chemam un vecin, nu merg.
Sunam la firma care se ocupa (aceeasi cu baile, tavanul, faianta!). Ce fac? Ati ghicit: ne programeaza.
Nu radeti, ca nu-i de gluma, e treaba serioasa aici.
Vine un nene (nu, nu-i acelasi cu tevile), se uita, verifica cu un aparat si dupa 5minute constata ca e de vina antena. O sa sune la firma, sa ia legatura cu alta firma (cea cu antenele) si sa...ne programeze!
M-au sunat ieri, au venit azi. Dupa jumatate de ora a rezolvat.
Deci, dupa aproape o luna de cand avem televizor, avem si cablu.
Nu, pana acum n-a fost bibelou. Noroc ca e de ultima generatie, l-am conectat la internet.
Ah,  am uitat sa specific sa taxa TV am platit-o imediat ce ne-am mutat aici (cam acum 2 luni). Nu de alta, dar tot asa am primit o scrisoare cu cuvinte frumoase in care ti se spunea ca daca nu platesti ASAP, primesti amenda.
Noi sa fim sanatosi!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului