Cum e la 35? E sus!

Astazi e despre mine (o sa bombane unii in barba - "iar despre tine")...
De fapt, m-am tot gandit daca sa scriu sau nu despre asta, despre cum e la 35 (da, da, atat de mult!)
Nu stiu de ce, dar mie mi se pare a fi o cifra rotunda, aproape jumatate din viata.
Nu, nu-mi propun sa fiu melodramatica si nici sa-mi plang de mila. Asta pentru ca ma simt al naibii de bine la 35. Sunt femeie, sunt sotie, mama, fiica, sora si numaratoarea poate continua. Am facut foarte multe lucruri pana acum si nu-mi pare rau de nimic, poate o urma de melancolie ca se putea mai mult si mai bine, dar...
Am vazut multe locuri, am cunoscut oameni de la care am invatat foarte multe (carora nu incetez sa le multumesc), am trecut peste obstacole (de sanatate si de munca) peste care am trecut si merg mai departe. Asa cum am facut-o intotdeauna!
Mai sus, tot mai sus, canta Smile intr-o melodie; da, mai departe, mai sus, mai...
Sunt fericita, da, chiar daca sunt departe de parinti (de care imi este tare dor), sunt linistita, sunt bine. Si nu un raspuns de complezenta, ci acel "sunt bine" profund, cu sufletul linistit, cu inima plina. Sunt bine!
Imi e dor de casa, imi lipsesc prietenii, imi e greu printre straini, da, toate aceste si inca multe altele, dar e important ca sufletul sa fie linistit, gandurile bune sa zboare spre cei dragi si inima sa iubeasca mult. Si am pe cine, am un sot caruia nu pot sa-i multumesc lui Dumnezeu ca mi l-a dat, la care tin enorm si pe care il ador; si mai avem un ingeras langa noi care ne umple sufletele de bucurie.
Sunt linistita, am invatat sa apreciez lucrurile simple si frumoase, iar acum nu pot decat sa ma bucur.
Cum e la 35 de ani?
         E bine! E foarte bine!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare