Probleme tehnice cu casa (continuare)

Reiau de unde am ramas aici.
Asadar, dupa multe insistente ale sotului la telefon si ale tipului care se ocupa de organizare pe aici, firma catadicseste si face 2programari: una pentru baia de la parter - sa curete tot tavanul si o alta pentru baia de la etaj (cam acum 2 saptamani).
Baia de la parter este inca nefunctionala, au curatat tavanul, fara pereti (pentru ca da, si pe acolo s-a scurs apa si vopseaua e umflata) si au plecat. Cand mai vin? Cand au timp!
A tot sunat sotul si mi-a spus ieri ca l-au programat pentru 25 octombrie. Tot e ceva!
La baia de la etaj: distractie. Vine un nene, se uita pe acolo si zice ca e totul ok, ca nu prea mai curge. "Prea"? Il intreb si zice ca sistemul e ok, n-are ce face in plus.
In interiorul bazinului tot picura (enervant de tare noaptea). Sotul il cheama iar pe tipul cu organizarea (Paul), vede si el, ne da dreptate, ba mai mult propune sa se schimbe sistemul cu totul, sa nu mai fie discutii. Da si el telefoane. Iar ne programeaza. Vine acelasi nene, vadit enervat (asta-i viata!) si inlicuieste tot sistemul din bazinul wc.ului. Buuun! Pai si gaurile lasate? Pentru ca da, s-a spart faianta sa umble la tevi (nu mai spun ca cel mic, cand prindea momentul/secunda si nu eram atenta inghesuia jucarii prin gauri, printre tevi).
Raspunsul omului: n-am spart eu, nu pot sa repar. Eu, consternata!
Suna nenea la firma, afla cine a spart si ne spune ca o sa ma sune cineva, pentru o alta programare, sa vina altcineva sa puna faianta la loc. Voi ati inteles? Ca eu in prima instanta nu. Si nu neaparat ca nu stiu prea bine engleza, ci pentru ca imi trebuie 7000 de programari pentru 2tevi si 10cm de faianta.
Reactia mea: astia-s mai rau ca-n Romania!
Da, a venit acel alt nene ieri, a pus faianta la loc.
Pentru baia de la etaj: case closed! (Sper!)
Pentru baia de la parter: To be continued!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului