Cand admiratia se intersecteaza cu invidia!

M-am trezit de dimineata cu un gand! De fapt, cred ca il aveam mai demult, dar in dimineata asta l-am constientizat.
Mai trag cu ochiul la ce posteaza pe Facebook foste/fosti colegi de facultate/master si ii admir. In realitate, ii invidiez - da, asta e gandul cu care m-am trezit!
Insa este un soi de invidie pozitiva, nu stiu cum sa va zic, poate gasiti voi un termen mai adecvat. Nu este conform proverbului "sa moara si capra vecinului", nici pe departe. E o invidie admirativa, sa-i zicem.
Ii admir pentru curajul si daruirea lor, pentru ambitie (ceea ce mie imi lipseste), dar si pentru mintea lor sclipitoare.
Cu acestea si inca multe alte calitati au ajuns departe. Unii lucreaza pe la institutii europene/internationale, altii au ajuns deputati in Parlamentul Romaniei, unii sunt in misiuni prin Africa, altii calatoresc prin lumea larga, unii lucreaza la institutii de renume in America...si exemplele pot continua.
Sunt invidioasa pe ei? Desigur!
As fi putut sa ajung si eu pe acolo? Probabil ca da, dar...(mereu exista un DAR), mi-a lipsit curajul uneori, n-am muncit suficient, alteori m-am multumit cu ce aveam.
Am facut si eu ceva? Desigur, m-am zbatut si eu pe ici, pe colo, dar se pare ca nu suficient.
Sa nu ma intelegeti gresit, nu-mi pare rau de alegerile facute sau de ceea ce am facut/n-am facut, doar ii admir pe ei! Au facut/fac lucruri nemaipomenite, vad si cunosc oameni interesanti, participa activ la mersul lucrurilor.
Iar eu sunt onorata ca ii cunosc si ca am fost colega cu ei.
Va admir dragi fosti colegi/colege si va invidiez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare