Impresii ulterioare - Delta Dunarii

Si acum ceea ce mi-a ramas de spus dupa cele 3 zile si jumatate in Delta.
Cum spuneam, nu este prima data in Delta, insa este prima data cand nu merg oficial, cu serviciul sau cu vreun scop anume, ci doar pentru relaxare.
Asa cum estimam nu m-am omorat foarte tare cu telefonul, nici cu tableta (decat sa pun o poza pe Fb), iar televizorul a fost pe post de sunet de fundal jumatate de ora seara, cat ma pregateam de somn.
Am dormit bustean, cum se spune, iar dimineata nu reuseam sa dorm mai tarziu de 7.30, desi mi-as fi dorit sa mai lenevesc. Insa, in unele dimineti mancam pe la 8 si ma furisam "un pic" in pat. Pic-ul se transforma intr-o ora doua de somn. Cand era soare dimineata, ne beam cafeaua pe terasa, cu fata la rasarit.
Mi-a placut foarte mult satul. Imi amintea foarte mult de satul in care am crescut (de acum cativa ani), fara astfalt, cu multi caini pe strada, ce transformau totul intr-o larma si un scandal. Cu casute frumos aranjate si in fata acestora gradinite cochete pline cu flori colorate.
Cu oameni linistiti, veseli, respectuosi, care te salutau de cate ori te vedeau. Totul din jur iti crea impresia ca acolo timpul curge lent, ca nu e nicio graba, ca timpul exista doar prin miscarea soarelui pe cer. Pentru noi toti a insemnat o deconectare totala de la tot si toate. O oaza de liniste de 3 zile intregi, pe care le-am simtit mult mai mult.
Dupa toate astea te intorci acasa incarcat cu voie buna, liniste, relaxare, totul pare mai usor.

Delta Dunarii este o zona neexplorata cum trebuie, din punctul meu de vedere. Am vazut si oameni veniti din Capitala galagiosi, care deranjau, care nu se incadrau in peisaj deloc, pe astfel de oameni nu i-as primi, parca strica totul din jur. Dar, evident, asta n-o poti impiedica sa se intample.
Delta Dunarii poate fi un loc de respirat - la propriu si la figurat, poate reprezenta escapada unor zile linistite, poate fi putinul de salbaticie care a mai ramas.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului