In dimineata asta am avut chef sa ascul muzica greceasca. Una dintre melodii este, evident....Zorba Grecul.
De fiecare data cand ascult melodia asta imi amintesc de momentul in care am vazut pentru prima data filmul: eram in clasa a IX-a, iar diriginta noastra ne-a strans pe toti in apartamentul ei, ne-a dat pernute de stat pe jos si l-am urmarit pe nerasuflate.
Apoi, la un ceai, l-am discutat. Momentul a fost superb. Pentru noi a insemnat foarte mult gestul ei, este una dintre frumoasele amintiri din liceu.
Am revazut, mult ma tarziu filmul, insa parca acel prima data nu s-a mai repetat. A insemnat mult contextul, momentul, oamenii, cadrul.
Frumos!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului