Sa vedem ce putem vedea...

Ieri intr-o pauza de serviciu am inceput sa caut locuri pe care as putea sa le vizitez in Bruges. Pe parcursul timpului am mai urmarit postarile si pozele prietenilor care au vizitat acest oras minunat.
Insa, recunosc ca nu mi-am facut asteptari prea mari. Imaginile sunt din povesti, insa asa cum un vechi proverb spune: gusturile nu se discuta. Si, astept cu interes sa trec totul prin filtrul ochilor si sufletului meu.
Imi place foarte mult sa vad locuri noi, sa cunosc oameni interesanti, asadar imi voi lua aparatul de fotografiat cu mine si voi incerca sa surprind lucruri interesante (evident, vazute din perspectiva mea).
In toata aceasta escapada imi doresc un singur lucru: ca vremea sa tina cu noi. Stiu ca e mai frig decat aici, dar macar sa nu ploua. Vedem ce noroc avem!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului