Scoala de vara de Design Interior

In decursul timpului mi-am facut o lista de bloguri pe care le urmaresc si citeste postarile, atunci cand am timp.
Fiind pasionata de citit si avida de informatii noi, mi-am adaugat in lista acum multa vreme si blogul bookblog.ro. Postarile sunt foarte interesante, recenziile bine documentate, iar din cand in cand mai apare promovat cate un eveniment tare dragut. Asa am descoperit activitatea Fundatiei Calea Victoriei. Evenimentele culturale, cat si cursurile organizate de catre acestia sunt deosebit de interesante. Nu mai spun ca sunt un mare, mare fan al lui Neagu Djuvara inca din facultate.

Ca sa n-o mai lungesc, voiam sa scriu de fapt despre o noua pasiune de-a mea, si anume Design. Astfel, m-am inscris la Fundatie la cursul de Design Interior, din motive de curiozitate (oare cum o fi?), dar si intr-o perspectiva viitoare de a-mi organiza si aranja propria mea casa.
Cursul nu tine decat 5 zile, cu program relaxat de dupa amiaza, astfel incat fiecare sa-si organizeze orarul cat mai eficient. Descrierea e buna, asteptari n-am deloc nu pentru ca n-am asteptari de la ei, ci pentru ca nu stiu "cu ce se mananca" aceasta activitate in adevaratul sens al cuvantului. Abia astept!
Revin cu povesti...





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului