Surse de inspiratie pentru gatit

Pentru aceasta postare vreau sa mentionez ca nu mi-am propus sa fac reclama.

Exista mereu intrebarea banala: Noi ce mancam azi? E banala, dar e asa de complicata, ca nu mai stiu cum sa fac in fiecare zi, sa gasesc idei noi. Nu mai spun ca eu mai am o problema: nu mananc aceeasi mancare decat de maxim doua ori.
Si da, devine o adevarat problema cand dupa serviciu ma duc in magazin si ma invart de colo, colo pentru ca nu stiu ce sa cumpar, pentru ca nu stiu ce sa gatesc. Nu-mi mai plac mancarurile cu prea multa carne, cu prea multa prajeala, prefer salatele. Dar ce te faci cu domnu', ca are nevoie de mancare zdravana, nu 3 frunze de salata.
Mai intreb in stanga, in dreapta, mai dau un ochi pe internet, insa sursa mea de informatie de baza este: www.gustos.ro si din cand in cand www.goodfood.ro.
Asadar, ele sunt principalele mele surse de baza in a gasi idei noi, interesante sa impac si "capra si varza", cum se spune.
In ultima vreme am mers mult pe variante diferite de quiche, supe creme de linte, mazare, saorma din legume crude si piept de pui, chec aperitiv, taietei chinezesti, din cand in cand cate o friptura la gratar (ca sa nu se supere). Mai sunt si deserturi interesante si usor de facut pe cele doua site-uri, asa ca daca ramaneti in pana de idei, va recomand cu drag.
Voi ce surse de inspiratie mai aveti? Ce retete de vara propuneti?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului