ageLOC versus Amway

Aseara am fost invitata la Rin Grand Hotel la o conferinta despre produse cosmetice ecologice.
Da, numai ca a fost la un pas sa intarzii. Lucrez la Politehnica, iar hotelul e pe Vitan Barzesti. Am zis: ma duc cu metroul pana la Dristor, de acolo ma ia cu masina, ajung maxim intr-o ora. De unde! Se facuse si 25 si eu de-abia eram pe la Unirii. Vine si ma ia de la Tineretului si apoi, stai si stai in trafic...am ajuns la fara 1 minut.
Partea a doua, ca sa spun asa, a fost mirarea si apoi graba sa plec de acolo. De ce? Pentru ca dupa 5 minute mi-am dat seama ca e acelasi sistem ca la Amway, nu ca e prost, dar stiu exact despre ce este vorba (am fost la ei ani, am ajuns chiar la 2%). Si tipa care ma invitase tot incerca sa-mi spuna, sa-mi povesteasca. Dar la un moment dat, dupa prezentare, i-am spus ca stiu despre ce e vorba si ca nu ma intereseaza. Ah, nu v-am spus despre ce/cine e vorba...ageLOC. Nu va spune nimic? Nici mie, dar nici nu vreau sa-mi spuna.
Pe de alta partea acestia din urma au produse putine, chiar foarte putine, pe cand la Amway,destule si foarte bune.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului