Multa suferinta...

Desi mai e putin pana la Craciun si probabil ar trebui sa scriu lucruri dragute, ma gandesc demult sa scriu acest post si am s-o fac acum.
Este vorba despre o prietena buna care de mai bine de jumatate de an este foarte bolnava.
La inceput a mers la doctor pentru un control de rutina. probabil toate cazurile incep asa. Ceva nu era in regula si medicii i-au dat sa mai faca niste teste. A aflat ca are cancer la col uterin. Cumplit! Era distrusa, venea si-mi povestea si plangeam impreuna. M-a cutremurat, de atunci ma gandesc ca se poate intampla oricui, oricand.
A facut iarasi o multitudine de teste, tratamente peste tratamente. Dar, cum vine una, vin toate, a aflat ca are o infectie urata in sange. Si iarasi a luat-o cu teste, spitale, medici, nu reuseau sa-i gaseasca cauza acestei infectii. Evident nici tratament pentru cealalta nu putea sa-i dea pana nu crestea imunitatea.
Cand a gasit cauza infectiei si i-au dat tratament, a aflat ca are probleme cu tiroida s i-a revenit diabetul, de care credea ca scapa. In toata aceasta perioada nu va puteti imagina cat de mult a suferit, atat fizic cat si psihic. Era daramata si pe buna dreptate. Eu ma rugam la Dumnezeu s-o ajute, pe de alta parte ma intrebam: de ce ea? de ce o persoana atat de buna, cu un suflet atat de mare sa sufere atat de mult, cand exista atatia oameni rai in lumea asta? De ce?
Ma mai intreb si acum...
Acum a inceput sa-si faca efectul tratamentul pentru cancer, ia tratament si pentru infectie si cel putin din punct de vedere psihic si-a mai revenit. Cand i-am vazut zambetul pe fata zilele trecute, dupa o perioada atat de lunga de suferinta, lacrimi, dezamagire, disperare, cand i-am vazut zambetul m-am rugat ca totul sa mearga bine in continuare.
E tot ce-i doresc: sanatate.
Si tot ce va doresc tuturor, sanatate, pentru ca restul le faci.

Si am lasat pentru sfarsit cauza acestui tavalug de suferinte: STRESUL. Da, stresul a dus aceasta persoana in asemenea stare.
Asa ca va rog, nu va mai stresati, nimic nu merita mai mult decat sanatatea voastra!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului