Cadouri de Craciun

Chiar daca mai sunt 3 zile pana la Craciun, asta am facut si am primit cadouri.
Acum 10 zile am facut biletele cu numele nostru si fiecare a tran un nume caruia sa-i faca un cadou dragut de Craciun. Nimic ostentativ, nimic scump, ceva dragut si de care sa ne bucuram.
Regula a fost sa nu spunem ce nume ne-a cazut si sa aducem azi cadourile, sa le punem sub brad.
De dimineata a fost agitatie, din ora in ora mai aparea cate un cadouas, noi ne invarteam pe acolo, poate, poate ne vom vedea numele.
In pauza nea-m strans toti si fiecare dintre noi ne-am dat cadourile persoanelor alese cu biletelul. A fost foarte frumos sa stam toti in jurul bradului, sa ne dam cadouri, sa batem din palme, sa exclamam, sa ne bucuram, sa fim curiosi, sa fim incantati si multumiti.
Cadourile au fost foarte haioase si inventive: suport de pixuri, felicitare si plasuta facute de mana, masinuta pe post pusculita plina cu bomboane, sal si bratara tare dragute, felicitare, bijuterii, cutie de bijuterii si caciulita de iarna, calut de plus si ornament cu flori, bricheta de colectie, cani, plusuri, mouse in forma de masina, ornament de Craciun, ornament cu specific traditional.
Eu sunt foarte impresionata pentru ca am primit...un set de perle veritabile (cercei, bratara, colier). Da, e mai mult decat simbolic, dar nu puteam refuza, sunt superbe. Imi plac tare mult.

As vrea sa multumesc intregii echipe pentru initiativa, pentru implicare si pentru cadouri.
Sunteti cei mai tari!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului