...vine Craciunul...peste 3 saptamani

Se apropie sarbatorile de iarna. Toate magazinele au inceput campania agresiva de ziare aruncate in casutele postale. Rasfoiesc una din ele...hm, ma gandesc, ce-ar fi sa-mi iau si eu brad anul asta. E drept ca de cand m-am mutat la casa mea imi luam o coronita si gata. Oricum nu statea acasa in zilele de Craciun. Acum m-am decis: imi iau un bradut mic (50-90 cm), am vazut la Auchan un pachetel cu globuri dragute, diferite forme si culori si mai lipseste beteala. Luminute am de 2 ani, inca mai functioneaza. Si mai am si un Mos de anul trecut. E drept ca anul trecut era plin cu bomboane. Ce-ar fi sa-l umplu si anul asta...asa in spiritul Craciunului?
Da, da, ganduri bune!
Incerc sa nu ma mai gandesc la lucruri urate, sa nu ma mai stresez, da, ieri n-am raspuns la apelul bancii. Vreau sa-mi mentin starea asta. Sa vedem cat ma tine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului