De ce nu-mi plac taximetristii?

Intr-o dupa-amiaza aveam ceva de facut urgent prin oras, pentru firma, si cum eu nu conduc (deci nu puteam lua o masina), iau un taxi, evident.
Dupa ce ca intarzie si nu ma asteapta la locul solicitat, ma ameteste prin oras si ma plimba de-mi venea sa plang. Mi se facuse rau de la stomac. Ajung la destinatie, trag aer in piept si gata. Numai ca nu s-a terminat, trebuia sa ma si intorc.
Dupa ce sun la 4 firme de taximetrie, imi gaseste o masina, care evident ca ajunge in 15 min...care, intre timp, s-au facut 20, pe ceas. Urc.
Domnul avea muzica la maxim si boxele in ceafa mea. Il rog sa dea mai incet, se face ca nu aude. Apoi incepe sa vorbeasca si sa vorbeasca, la cat de bun e el, la ce face el, bla, bla. Eu nu spuneam nimic. Ca sa-mi demonstreze (lol!) isi suna seful, care, apropo era "nasul" lui. Apoi isi suna fiul, ca i-a venit o idee geniala de afaceri. Si in tot timpul asta m-a afumat cu o nenorocita de tigara. Simteam ca nu mai ajung la sediu.
Cand sa zic hop, ce sa vezi. Ajungem, ii cer bon si dupa un mormait mi-l da. Intre timp, intreb cat face si era 11 lei. Fara sa caut prea mult (greseala mea) ii dau 15. Evident ca nu-i lasam nimic ca erau banii firmei. Imi spune ca "nu are schimbat". Imi amintesc ca aveam un leu in portofel, il caut si cand il intind, imi flutura cu cele doua bacnote date inainte si zice "multumesc". Poftim?
De obicei fac scandal, acum insa am ramas muta de uimire pentru nesimtirea lui. Cobor, injurand in gand.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului