Intamplari, intamplate...de data asta Vodafone

M-am hotarat sa scriu despre "aventura" mea cu cei de la Vodafone.
Am un contract la ei de prin 2004, si cum pe vremea aia eram studenta, am facut abonamentul pe numele unchiului meu.
Acum vreo luna ma hotarasc sa reziliez contractul si sa raman cu cartela. Tipa de la Vodafone ma convinge cu o oferta: niste minute, niste sms-uri, un telefon pe puncte. Bine, zic, fie!
Apoi, ca sa nu-l mai stresez mereu pe unchiul meu ii propun sa trecem contractul pe numele meu. Merg la filiala de la Obor, pe Mosilor, ca sa-l scutesc de drum. Dupa ce imi iau telefonul, evident, cu semnatura unchiului meu, cand sa-l trec la mine in ograda, ce sa vezi: era fix 27, adica ziua cand mi se emite factura si astfel nu se poate. Trag aer in piept!
Il rog pe unchiul meu sa vina urmatoarea sambata, ca in alta zi eu nu pot.
Urmatoarea sambata: semnam contractul, toate bune si frumoase, cand? ce sa vezi? Nu poate sa-l treaca pe numele meu pentru ca am un abonament la Orange care nu e platit (e abonamentul surorii mele, dar e pe numele meu...mare greseala). Ma apuca nervii!
Incerc sa rezolv situatia astfel inca sa nu-l mai car dupa mine pe unchiul.
Mi se spune ca trebuie sa platesc 300 lei ca garantie si timp de 6 luni vor ramane in contul Vodafone. Fir-ar!
In timpul saptamanii urmatoare platesc cei 300 lei. Ajung urmatoarea sambata (a treia) la aceeasi sucursala, pentru ca tipa de acolo mi-a spus clar: trebuie la ea si numai la ea. Incerc sa-i improspatez memoria cu speta mea. Dar cand se uita pe chitanta, imi spune ca s-a scris gresit, nu trebuia in avans ci garantie. Eu i-am spus ca am incercat sa-i explic casierei, dar ca daca a scris gresit nu e vina mea.
Deja imi batea inima. Ma gandeam ca daca nu rezolv nici de data asta imi bag picioarele in bani, reziliez contractul si La revedere.
Se mai suceste asta de vreo cateva ori, mai verifica inca o data actele si...gata, s-a trecut pe numele meu!
Doamne, cu cata greutate! Prea complicat intr-o vreme in care se vrea totul cu multi km/ora.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului