Norocoasa azi

Saptamana asta a inceput bine...cel putin pentru mine.
Dimineata, am primit cadouri de la Mos Nicolae. De fapt, ca sa fiu sincera, a inceput de aseara, cand niste prieteni mi-au adus...acadele, da, o carja din aia colorata si duuulce. Imi plac la nebunie.
dar sa revin la ziua de azi, am mai primit o cutie de bomboane din Germania, de la un coleg...frumos din partea lui.
Apoi, cand mi-am citit emailul, am avut o surpriza: am castigat o invitatie de persoane la filmul Faster. Da, a doua incercare si de data asta castigatoare! Sunt foarte incantata! Ah!, n-am scris de unde si cum. Pai citesc articole pe http://www.cariereonline.ro/ de mai multa vreme. Acum vreo saptamani, parca, am descoperit pe site concursul: trimiti pe o adresa user-ul pe care il folosesti pe site si se trage la sort. Prima incercare a fost nereusita, ca sa zic asa. Acum am incercat, asa...sa vad ce iesi. Si a iesit.
In afara de asta, articolele sunt foarte bune!

Sa speram ca nu cobeste nimeni, si ca va fi toata saptamana asa...mai ok.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului