Pe drumul cel bun? da' de unde!

Astazi ma simt un pic mai bine, azi-noapte am dormit, dupa alte doua nedormite.
Dimineata puteam respira cum trebuie. Ma gandesc: ce bine, sunt pe drumul cel bun.
Inainte sa plec din casa, dau sa deschid geamul (il tinem deschis chiar si iarna, pe perioada zilei cand nu suntem acasa) si ce sa vezi? un strasnic stranutat. Of Doamne!
In drum spre metrou am mai tras vreo doua ture. Pana am ajuns la birou deja eram terminata.
Deci, e musai sa stau numai in casa. Maine m-am invoit a doua parte a zilei si nu o sa mai ies din casa pana luni dimineata. Sper sa scap.

Da, stiu, fac o tragedie din raceala asta afurisita, dar imi e ciuda ca am racit, desi am incercat sa am grija. Probabil, n-a fost indeajuns.

Sper ca maine sa am ceva mai interesant de spus. Sper! Asa zic mereu si ma afund in amanunte.
Da, stiu, ma informez si eu. Sunt suparat ca traiesc in aceasta tara unde nu poti sa-ti deschizi o firma, pentru ca nu stii ce impozite le mai dau astora prin cap, nu poti sa faci un copil ca se gandesc ei sa-l trimita la cresa de la 1 an (si-ti mai iau si din bani), nu poti sa faci nimic interesant si pentru tine.
Da, am vazut si ca au aprobat legea pensiilor...chiar imi calculam, mai am 35 de ani de munca...mai trebuie sa rabdam. Iar cand ajungi la pensie, iti iau banii care ti se cuvin si pentru care ai muncit o viata si ajungi de nu ai bani nici de mancare, dar de medicamente sau alte cheltuieli.

Revin, le stiu pe toate astea, dar nu vreau sa detaliez pentru ca mi se pare discutia in van.

Comentarii

Unknown a spus…
Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca Blogmoney si inscrie-te!
http://aff.blogmoney.com?aid=2647&acid=223

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului