2 zile la mare!

Am avut cateva zile libere si o oferta de nerefuzat, asa ca am plecat la mare. La Marea Neagra!
Vreau sa precizez de la inceput faptul ca de fel nu sunt fitoasa/pretentioasa si nici nu fac prea multe nazuri, insa cand e prea evident, nu am cum sa tolerez.

De ce am facut precizare? Pentru ca nu o sa vorbesc prea dragut despre noi romanii, da, da, aia ospitalieri si servicii de calitate.

Am stat o zi la Eforie Nord si una in Constanta.
Pai concluzia dupa prima zi a fost: servicii proaste, bani multi. V-am socat? Nu cred.
Problema este: de ce accepta toata lumea, cand exista alternativa?
Sezlongul pe plaja 25lei/zi, tot ca in Grecia, insa diferenta este ca acolo intre randuri si vecinii din dreapta/stanga este o distanta de cel putin 2m. Nuuu, aici ne dadeam picioare in cap unii altora.
M-au disperat vanzatorii ambulanti. Desi era un panou pe care scria mare cat casa ca le este interzisa venirea, nu interesa pe nimeni. Nu doar ca erau agasanti sa-si vanda gogosile uleioase sau "porumbelul"(aka porumb fiert), dar mai si strigau cat ii tinea gura, de parca toti eram surzi.
Fac o paranteza: stiati ca acesti vanzatori isi spala porumbul in wc.ul public din spatele Teatrului de vara(Eforie)?
Ah, am uitat sa precizez ca eram pe plaja administrata de Ana Hotels - dar, ce conteaza?
In rest, mancare proasta, muzica cu volumul pentru surzi si calcare pe picioare. Foarte multa lume...
Noi am preferat sa mergem pe jos cu copilul in sistem pana in partea cealalta a plajei si sa platim putin mai mult (cam 30%), la Acapulco. Dar macar aici stiu ca au mancare decenta, liniste, pace si umbra.
In apa nu am putut intra pentru ca erau valuri foarte mari. E de apreciat ca au largit plaja, chiar mult, insa terenul nu este bine asezat si sunt curenti.
A doua zi am fost pe plaja de la Modern, apa mult mai ok, buna si pentru pitici. Serviciile la fel de proaste, nici nu mai comentam.
Unii o sa-mi reproseze ca daca nu-mi convine sa ma duc la hotel de 5* sau in Grecia ( ca tot o ridic in slavi). Nu e vorba de asta, ci de faptul ca toti ne complacem in situatia asta infecta, desi am putea riposta fata de comercianti, patroni de hoteluri si restaurante.
Eu recunosc ca merg la noi la plaja extrem de rar (2-3 zile o data la 2-3 ani), iar concediul nu mi l-am petrecut niciodata.
Pentru plaja, mare, soare exista Grecia, Spania, Cipru unde cu aceeasi bani ai parte de o vacanta frumoasa.
Anul trecut nu am avut concediu pentru ca eram prea gravida, iar pentru vara asta ma pregateam moral pentru 3 saptamani in Limnos - Grecia. N-a fost sa fie!
Sper ca anul viitor sa compensez aceste "pierderi".

Imi povestea un prieten zilele trecute cat de dezamagit a fost de Bulgaria. Eu acolo nu merg din principiu. As merge o data sa vizitez castelul si gradinile, dar la plaja in niciun caz.

Asadar, unde e de mers?
Eu as zice Grecia.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului