De ce stam la hotel?

De cand am ajuns aici stam la hotel, la Holiday Inn. E dragut inauntru, camerele sunt rezonabile ca marime (ne-au adus si pat pentru copil si tot e loc), au piscina si sala de fitness, organizeaza tot felul de conferinte - e o vanzoleala toata ziua.
In schimb, mancarea...pfiu, durere. In prima zi nu stiam zona si am mancat la ei. Va spun sincer, n-am mancat o mancare mai proasta. Sotul meu si-a luat o pizza, cred ca daca ar gusta vreun italian, ar intra in mormant de rusine. In fine, am gasit alte locuri de mancat la pranz si cina. Micul dejun e mai decent, insa acelasi lucru in fiecare zi. Cred ca nu ma mai tine mult.
Ah, dar stiti ce contine micul lor dejun, nu? Pai sa vedem: fasole cu carnati si bacon prajit, ciuperci sote, rosii trase in tigaie, oua prajite si/sau omleta si chiftea din cartof, tot prajita. Nu, nu, nu e pranz...pentru nestiutori!
Distractie!
De ce stam la hotel? Pai, pentru ca nu avem casa. Da, evident, casa noastra e in tara :))
De fapt baietii se misca un pic mai greu si vom "putea sa ne mutam pe 1 septembrie 2017 la ora 8.35", am incheiat citatul din emailul trimis. Deci, nici mai tarziu, nici mai devreme...glumesc!
In fine, abia vinerea viitoare plecam din hotel. Apoi, va urma o alta distractie, pentru ca avem decat masa, scaune, pat, un dulap, mobila bucatarie si aragaz. Restul va trebui sa le cumparam noi. Eh, un fleac!
Bine ca avem acoperis deasupra capului, vorba cuiva.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare