Interesant de observat

De cand am ajuns aici, in fiecare zi ma plimb prin cartier cu strumful. Sunt case de oameni bogati, dar si sedii de firme.
Astfel, am observat ca in pauza de masa (intervalul 12.00 - 14.00) toti imbracati la costum, frumos aranjati, insa cu punguta portocalie impaturita intr-o mana, se duc la Saintsburry (un fel de Auchan, unde au mancare gatita).
Mi s-a parut un gest de normalitate sa aiba deja punga pregatita. Chiar exista si semn pus in parcare sa nu uiti de sacosa.
Apoi, la cat de bine sunt platiti, nu au atatea faze si figuri, mananca decent de la supermarket. Pe cativa dintre ei deja am inceput sa-i recunosc - ma plimb cam prin aceleasi locuri.
Mi-au parut modesti in abordare si comportament, insa putin distanti. Nu prea ai ce sa le reprosezi, sunt politicosi si echilibrati, insa da, nu se implica. Asta e, fiecare cu stilul sau!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare