Sectia 13 - un ghinion

Nu sunt fatidica si nici nu cred in ghinion/norocul cifrei 13, insa ultima experienta poate fi considerata un ghinion.
Sectia 13 de Politie, luni dimineata la ora 8.30.
Merge sotul meu cu o prietena sa-i faca viza de flotant. Acolo o mare de oameni. Prietena noastra insarcinata in 7 luni si ceva, aduca destul de avansata. Inauntru 10 persoane/metru patrat, un spatiu ingust fara aer conditionat. Va puteti inchipui cum era aerul acolo...irespirabil!
Eu, la telefon, intreb ca o naiva de ce nu cere voie in fata. Ce sa ceri, in fata lor mai erau vreo doua gravide si o mama cu copil mic si nimeni nu le dadea voie in fata.
Nu ma mai mira nimic. Si eu cand am fost gravida nu s-a sinchisit nimeni. Daaaar, totusi, este o institutie a statului, iar doamnele de acolo ar fi putut sa le cheme in fata (sunt femei si ar trebui sa inteleaga).
Mi s-a spus ca stau in spatele unui geam mic si nu cred ca le-a vazut. Sincer, ma indoiesc!
Sotul meu s-a descurcat cumva: a stat el la coada (vreo 2 ore), iar prietena noastra a mai iesit afara sa mai respire.
Dar nu e posibil asa ceva! Este strigator la cer sa nu lasi mame cu copii sau gravide in fata, ce fel de om esti tu? Intrebarea asta le-as adresa-o acelor persoane care stateau acolo si nu au intervenit.
Stau si ma gandesc daca as fi procedat altfel. Probabil ca nu, pentru ca daca nu ai cu cine....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului