Lantul slabiciunilor la englezi

Va intrebati daca la englezi viata e mai simpla? Va spun eu ca nu.
Mai mult, au niste reguli de ti-o complica si mai mult.
Pai sa vedem:
Ca sa semnezi un contract de cablu si internet, iti trebuie musai numar de UK. Ca sa ai numar de UK iti trebuie cartela sau abonament. Sotului meu, ca sa-i deconteze din tara ii trebuie abonament.
Ei, pai ca sa-ti faca abonament, iti trebuie cont in banca, sa-ti evalueze rulajul, mai pe intelesul nostru sa ai bani sa-ti poti plati lunar taxa.
Iar ca sa-ti deschizi un cont in banca, e o alta distractie.
Sa va povestesc:
Se duce sotul meu luni la o banca sa deschida cont in euro si in lire. De ce in euro? Pai cei din tara vireaza banii in euro si nu accepta decat asa. Buuun! Cand ajunge acolo, stai sa vezi ca de fapt iti trebuie programare, nu te duci asa "am venit si noi la voi, nene Radule". Isi face programare, isi face de lucru prin oras vreo 2 ore. Se intoarce si le explica ce si cum. Nu se poate! Pai? Pai ei nu mai deschid cont in euro. Minunat!
Mai suna un prieten, se mai agita si merge la alta banca. Reia povestea cu programarea. Aici sunt de acord, i se spune ca va fi deschis contul in 3 zile, cardul ii va veni acasa in alte 5zile (am uitat sa precizez ca trebuie sa ai adresa valida - noroc ca la casa unde o sa stam nu locuieste nimeni), iar PIN.ul peste alte 3 zile.
Deja eram constransi de timp, pentru ca trebuia sa platit hotelul, ca si la astia chiar daca stai mai mult, trebuie sa le platesti dupa 7zile. Se duce sotul meu la banca si, ce sa vezi, nu-i deschisese contul din nu stiu ce motive de securitate. I l-au deschis de fata cu el, in 5minute. Ah, si daca nu se ducea, ce se intampla? Era deja retorica intrebarea.
Buuun! Si acum trebuie sa urmeze etapele pe care le-am scris mai sus, pentru ca toate sunt legate intre ele.
Dar mai e o problema: dupa solicitare de conectare la internet, dureaza cam 3 saptamani. Deci, daca dispar din peisaj sa stiti ca n-am inca internet.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare