Primele impresii - Gloucester

Astazi am luat-o la pas de la hotel spre centrul orasului. Destul de departe, as putea spune: 3,5 mile (aprox. 5km).
Greu nu a fost, suntem obisnuiti sa mergem mult pe jos, insa a fost ciudat. Adica nu prea sunt pietoni, toti merg cu masina. In drumul nostru cred ca am intalnit vreo 5-6 persoane si alti vreo 3 care alergau. Aveai impresia ca gresesti pe undeva. Am mers pe niste alei private si n-am vazut tipenie de om, am zis ca astia ori dorm ori sunt la biserica (la 9.00 cand mergeam noi bateau clopotele).
Treceri de pietoni nu prea sunt, doar unde sunt semafoare e clasicul: apesi pe buton.
Orasul e destul de vechi si asa arata. Un oras mic, de provincie, clasic britanic, cu constructii specifice.
Prin oras forfota multa, putine cafenele si restaurante deschise, cativa pe la terase, multi in supermarketuri.
E interesant de vazut, insa de locuit mi se pare plictiseala maxima. Nu ca am avea noi cine stie ce viata sociala (cu un copil de 1 an), dar chiar si asa.
Vom vedea...
Am trecut pe langa catedrala (punctul turistic central), n-am intrat -mergem alta data, ne-am mai invartit putin si cam atat.
Multi porci prin oras. Nu, nu la sensul figurat si nici reali, ci niste statuete. Nu m-am prins care-i faza cu ei, ma dumiresc eu mai tarziu.
Impresii? Nimic spectaculos, un oras gen Sibiu, cu femei patrate ( este vorba sotului meu), insa curat si dichisit.
Vremea? 19 grade azi la pranz. Noi cu blugi si geaca, ei in sandale si tricou. Da, stiu, suntem niste neadaptati!
Acum ploua, marti se anunta 25 de grade - facem plaja!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului