La liber...la pastile, inainte!

De cand am intrat pentru prima data intr-un supermarket m-a uimit faptul ca exista un raion intreg de...medicamente. Da, exact cum cititi, pastile, pilule sau cum vreti sa le spuneti.
Medicamente de durere de cap, de stomac, indigestie, greata, siropuri de gat, de raceala, puf-uri de alergii sau alte pastile.
Eu stiam sau cel putin asa auzisem ca aici nu prea primesti medicamente sau greu, cu reteta. Asadar, am cumparat de la Bebetei (unde sunt mai ieftine) o sacosa de medicamente (sa fie acolo!!!) de vreo 400ron. Da, da, radeti acum! Si eu rad.
Poate, sper, sa fie mai scumpe aici, macar sa ma consolez cu gandul asta! Ieri am dat 3£ pe 5pastile de Gaviscon (daaa, alta poveste: aici au saci intregi de chipsuri, iar eu care nu mai mancasel de muuult timp m-am scapat).
Revenim, deci poti sa-ti cumperi ce si cate medicamente vrei cu conditia ca, casiera sa confirme ca ai peste 18 ani. Cum? Pai scrie pe bonul de casa. Interesant, nu?
Si eu am zis!
Alta lume, alta civilizatie!
Unii o sa spuna ca nu sunt chiar asa daca le lasa, asa, la liber. Pai tocmai asta e, nu isi fac propria farmacie in casa si expira, nici nu iau asa la plesneala, intreaba intotdeauna medicul. Deci, da!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului