Zborul cu avionul: ghinion de nesansa

Continuam aventura:
Joi seara la ora 20.30 primim telefonul de rigoare in care ni se spune ca vom pleca sambata dupa ora 16.00.
Ne apucam sa facem bagajele pentru luam la noi si, ce sa vezi, nu ne incapeau toate lucrurile pe care le-am oprit.
L-am sunat pe nenea cu bagajele: stiti, am vrea sa mai dam un gentoi ca nu ne incap. Da, stim ca avem 8 cutii mari, un rucsac imens de armata, patut copil, saltea si scaun de masina...da, da, stim, dar tot mai vrem una. :))
E de ras, daca nu ar fi de plans. Stiti cate prostii are omul in casa? Stiti ce inseamna sa te muti cu casa? Acum inteleg melcul care merge cu casa in spate. Parca suntem si noi pe acolo.
Dar, deviez de la subiect.
Ieri pe la 11 aflam ca vom merge cu British Airways la ora 5.20. Mam bucurat ca n-am mers cu wizz Air (acum imi pare rau!).
Ne imbarcam, toate bune si frumoase dar ni se spune ca avionul va intarzia cam o ora din cauza vremii din Londra. Eh, ce sa faci!
Dupa o alta ora (adica aveam 2 ore de stat in avion si cu un copil de 1 an) ne spune sa ne asezam, legam centurile pentru ca suntem gata de plecare. Super!
La 5 minute s-a distrus bucuria: ne pare rau, dar avem probleme tehnice la avion si mai dureaza inca o ora. :(((( Deja ma resemnasem!
In total am stat in avion, pe aeroportul din Otopeni 3,5 ore, adica am plecat cand trebuia sa ajungem.
Ajunsi la 11 noaptea, am luat repede un tren expres sa ajungem la gara pentru trenul spre Gloucester (destinatia noastra finala). Dar...nu e cum iti doresti. Nu mai era niciun tren pana dimineata la 8. Asadar, am ieri din gara, am dat coltul ( nu de tot) si am intrat in primul hotel - Mercury Hotel. A fost decent, insa camerele sunt cam pentru gnomi: mici, inghesuite, cu un pat mic si scurt ( va puteti imagina cum a dormit sotul meu, care are 1,87 inaltime).
In sfarsit...
De dimineata, sa mergem sa mancam undeva si pe strada unde este hotelul, am avut de ales intre M'c, Kfc, Burger King si un libanez.
Va intrebati ce am ales? Nici nu mai conteaza, se aplica proverbul: baba calatoare n-are sarbatoare.
Acum suntem in drum spre Gloucester. Vom vedea...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare