AMR - 7 zile

Da, intr-adevar, mai e o saptamana pana ne luam zborul....la propriu.
Cum stam? Nu prea bine.
Abia ne-am intors dupa un tur la bunici: Botosani si Vrancea. De azi am inceput sa mai facem ordine: aruncat lucruri inutile, ordine in hartii si documente. Muuulte pungi cu lucruri stricate/rupte, de care nu ma induram sa ma despart, dar tipam de zor ca nu mai am loc in dulap.
De maine incepem sa punem in cutii ce luam cu noi.
Acolo nu stim cum va fi. Deocamdata ne cazam la hotel pana la inceputul lui septembrie, cand vom putea sa ne mutam in casa. Da, casa pe pamant cu 3 dormitoare...wow, asa am zis si eu, dar cica e standard pentru o familie cu 1 copil. Nu ma supar!
Insa, ne va fi extrem de greu pentru ca la inceput nu avem decat pat, masa, scaune si poate un dulap. Va trebui sa o luam de la 0 (zero), cu totul. Va fi o aventura, avand si un copil mic.
Deocamdata am doua mari semne de intrebare: vremea si oamenii. Cu vremea sper sa ma acomodez: ploua, deci ma reapuc de citit Bacovia (apropo, imi placea in liceu), insa nu stiu cum va fi cu oamenii. Am inteles ca sunt extrem de politicosi, dar in niciun caz prietenosi. Vom vedea!
Sunt atatea de vazut si de descoperit, incat ma motiveaza sa ma reapuc de bagaje (ce urasc eu).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului