Aventurile copchilului din ultima saptamana

Cam de vreo 2 saptamani a inceput sa mearga singurel, iar in ultimele zile chia a prins curaj. Asa ca a inceput sa misune peste tot si nu mai stii de unde sa-l iei.
Sa o iau cu inceputul.
Marti s-a dus repede in baie si a pus mana pe caloriferul electric. Jumatate de palma si degete cu basici si urlat o ora intreaga.
Miercuri a alergat pe la locul de joaca si cum inca il mai durea manal, nu a reusit sa puna mainile in fata si a dat un nas de tartan zdravan. Rezultatul: nasul si deasupra buzei plin de zgarieturi.
Joi la pranz statea in scaunel si manca, iar la un moment dat urla ca din gura de sarpe. M-am si speriat! Eh, isi muscase limba, ca deh, are deja 14 dinti.
Vineri am uitat poarta deschisa si am urcat pana la etaj - cam 3-4 minute maxim cat am lasat ceva. Cand ma intorc, copchilul nu. Ies in strada nimic, deja imi batea inima, il strig, nici atat. Cand colo el era la 2 case distanta, se juca la roata de la masina vecinei. Noroc ca strda e una care se inchide si sunt cam 5 duplexuri in total, deci nu se circula. Vorba sotului meu: noi nu suntem inca obisnuiti cu un copil care merge.
Ieri am uitat usa de la baie deschisa si l-am gasit cu peria de wc in mana, plin de albastru de la pasta aia din wc. Yupeee!
Acum e concert la mine in bucatarie: a scos oalele si cratitele din dulap si le invarte de le merg fulgii - noroc ca n-am prea multe! Iar eu imi beau cafeaua linistita si scriu pe blog. :)))
Cam asa ne acomodam noi la noua viata!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului