Lucruri ciudate si amuzante din casa

Va spuneam zilele trecute ca e foarte draguta casa. Da, asa este!
3 dormitoare, living, dining, bucatarie cu muuulte dulapuri (visul unei gospodine), curte mare...deja e prea mult pentru cei ca noi, ce vin de la 2 camere semi.decomandate in Bucuresti.
Si totusi...
Exista lucruri putin ciudate sau macar amuzante prin casa, la care o sa aflu, probabil, istoria.
Primul obiect care m-a frapat a fost chiuveta in dormitorul mare. Ha? Da, exact asa, cu tot tacamul: suport de prosop, oglinda, etajera de sticla. Mi-a povestit cineva ieri ca de fapt acesta era dormitorul musafirilor si le asigura un minim de confort in camera, fara sa fie nevoiti sa foloseasca baia de la etaj. In fine, asa o fi :)
O alta treaba ciudata si chiar deranjanta este ca la toate chiuvetele (mai putin la bucatarie) au robineti complet separati de apa calda si respectiv apa rece. Deeeci, alegi: ori una ori cealalta. Eu folosesc apa rece, nu de alta dar nu prea am chef sa ma spal cu apa clocotita. Si aici cica e o poveste: in anii '70, in perioada crizei ei strangeau apa in chiuveta si doar o reglau cu apa calda, ca temperatura. Acolo se spalau de mai multe ori. Eh, naspa treaba!
Ramanem tot la capitolul chiuveta pentru ca la baia de serviciu - la parter am o chiuveta minuscula. Serios! Credeam ca la mine la garsoniera e cea mai mica chiuveta. Neh! Exista si mai mica, minuscula, cat palma rasfirata a sotului meu. Apropo, el acolo se spala si se barbiereste dimineata (sa nu ne deranjeze pe noi sus), dar sa nu ma intrebati cum se descurca - nici eu n-am intrebat. ;)
O alta haioasa de data asta este ferestruica dintre bucatarie si dining, o chestie cu 2 usite de 30cm × 40cm. Cred ca ati mai vazut prin filme cu dadeau pe acolo farfuriile cu mancare. Da, m-am distrat! Jucam cucu-bau cu prichindelul si se amuza teribil.
Ah, si sa nu uitam de faptul ca lumina la cele doua bai nu se deschide de la un intrerupator, cum e in restul casei, nop, se trage de o ata agatata in tavan. Face un click si se aprinde/inchide. Asta imi aduce aminte de wc.urile alea vechi, de demult la care apucai de o ata ca sa tragi apa.
Deocamdata pe asta le-am reperat, vedem pe parcurs ce noi descoperiri mai facem.
Keep in touch!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului