Remember - Justitie militara

Mai tineti minte filmul ala mai vechi "Justitie militara"? In care toti in jur erau imbracati in uniforma militara, se salutau pe strada, indiferent daca se cunosteau sau nu?
Eh, cam asa ma simt si eu uneori. Marea majoritate umbla imbracati in uniforma, te saluta respectuos, te ajuta sa treci strada cu caruciorul etc.
Ca sotie de militar ai multe drepturi, dar si obligatii. Sunt tot felul de intalniri (cu alte sotii), la care este "indicat" sa participi. Basca ca am copil, trebuie sa merg si la intalnirile cu mamici si copii. Aici nu e rau, ca mai socializeaza si pustiul meu cu alti copii de varsta lui.
Sa nu credeti ca nu-mi place sau nu e bine, doar ca eu nu am fost obisnuita si mi se pare putin ciudat. Oricum va tin la curent cu activitatile la care voi lua parte.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului