Home e acasa

Gata! Ne-am mutat! M-am mai linistit!
Casa e pe o straduta mica, cocheta, intr-un duplex. Nu e prea mare, cu 3 dormitoare (dormitorul mic e chiar mic), un living, un dining (da, alta camera) si bucatarie. Cum spuneam, nu e mare, insa pare confortabila.
Avem insa in spatele casei o curte maricica, cu gazon, imprejmuita, cu cativa copaci (unul e mar).
In fata avem garaj (ne lipseste masina).
Casa e la 5minute de statia de autobuz care duce fie la Gloucester, fie la Chentelham.
Astazi am reusit sa igienizez si sa gatesc. Daaa, am gatit pui la cuptor cu cartofi! Deja e rasfat!
Insa, cum n-a venit inca bagajul mare, a trebuit sa improvizam.
Asadar, am mancat in farfurii de carton, cu tacamuri de plastic, iar salata am facut-o intr-o tava (maine ne ducem in oras sa ne luam bol, ca la magazinul de langa noi nu mai aveau). Amuzant!
Intarzierea bagajului ne consuma bani. Da, intr-adevar ca le folosim pe cele cumparate acum, insa eu imi pusesem tocmai sa nu mai dam banii aiurea. In fine...c'est la vie!
Ne simtim bine in casa, ne place, ceea ce ne da un confort psihic si deja incepem sa ne acomodam.
Eh, am spalat hainele pe la vecini (un fel de a spune), dar pana ne vin electrocasnicele trebuie sa mai asteptam.
Avem 2 saptamani de cand am aterizat pe pamant britanic, dar parca sunt de o luna. Timpul trece altfel aici. Oamenii sunt mai relaxati, se bucura de viata, merg cu bicicleta, alearga, se saluta intre ei (chiar si numai din priviri), iti multumesc din orice, parca nu te mai simti atat de stresat aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului