Probleme tehnice la casa

Saptamana trecuta, joi, am avut un incident neplacut: s-a inundat baia de la parter, de la baia de la etaj.
Am sunat la firma care se ocupa si au trimis pe cineva, cam intr-o ora. A venit un nene, a zis ca el acopera doar partea de urgente. Ce inseamna asta? Pai a spart la baia de sus, acolo la un cot sarise o teava, a rezolvat-o si a plecat. Restul programat si reparat ulterior.
Adica, la baia de sus reparat tevile, acoperit, pus faianta unde a spart. Jos, mai complicat: tavanul sta sa cada si peretii umflati. Apropo, acum am vazut ca era niste carton si ceva peste - ca in filmele americane cand da unul cu pumnul in perete si iese pe dincolo.
Seara pe la 8 a mai venit un alt nene sa ia monstra din tavan, sa vada exact ce este - se tem sa nu fie asbest, ca e periculos. A sigilat tot si a spus ca rezultatele vin in 2zile lucratoare, adica luni.
Luni, adica ieri, suntem anuntati ca da, e asbest si vor programa cele doua lucrari pentru luni dimineata - 25septembrie.
Uh...si spuneati ca la noi se misca greu.
Bine, am fi avut si posibilitatea sa cerem alta casa, dar, fie vorba intre noi, abia am reusit cat de cat sa asez lucrurile - nu mai am niciun chef sa o iau de la capat.
Si acum astept ziua de luni sa rezolve treaba. Asta e, si la ei se strica!
Imi povestea cineva ca i-a atentionat de faptul ca la 2 calorifere tevile sunt foarte riginite si mai bine sa le schimbe decat sa se sparga. Raspunsul a fost: intervin doar atunci cand e intr-adevar o problema. Ce sa mai zici?
Nimic.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului